Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Προσβολή της δημοσίας αιδούς




Δεν μπορώ να καταλάβω.
Ποιος ο λόγος; Προσβολή της δημοσίας αιδούς; Τι θα πει αυτό;
Η γύμνια μου δεν είναι προσβολή για κανέναν.
Αντιθέτως. Θα έλεγα πως ομορφαίνει τη φύση. Η γύμνια μου είναι ποίηση στην ποίηση της φύσης.
Και πραγματικά πιστεύω πως όλοι έτσι θα έπρεπε να κάνουν.
Να τρέχουν όλοι γυμνοί κατά μήκος της παραλίας, να βολτάρουν γυμνοί—ένα με τη φύση—σε δάση, να κάνουν έρωτα σε πλατείες, σε δημόσια πάρκα, σε κεντρικούς δρόμους και σε πορείες.
Γιατί να μην κάνουμε όλοι μια μεγάλη πορεία στη βουλή κάνοντας έρωτα   και βάζοντας φωτιά σε αυτό το άχαρο κτήριο για να μας ζεστάνει…
Και σε κάθε βουλή, όπου υπάρχει κράτος κι εξουσία, να βάλουμε μια μεγάλη φωτιά και να στήσουμε έναν τρελλό χορό γύρω γύρω, όλοι, έναν χορό, τρελλό ερωτικό χορό δίχως σύνορα, δίχως όρια, δίχως κανέναν περιορισμό.
Γιατί όχι; Γιατί οι άνθρωποι δεν μπορούν να καταλάβουν, γιατί δεν μπορούν να ζήσουν την ελευθερία τους;
Τι μικροαστοί που είναι οι άνθρωποι, τι κακομοίρηδες, τι δούλοι…
Θέλουν πάντα έναν δικτάτορα να τους εξουσιάζει, να τους υπονομεύει κάθε είδος ελευθερίας, να τους δίνει ένα μαστίγιο κι αυτοί να αυτομαστιγώνονται, να σκύβουν και να φιλάνε τα σκατά του ελπίζοντας πως θα τους δοθεί έτσι λίγη εξουσία να την ασκήσουν σε άλλους δούλους, δούλοι ΔΟΎΛΟΙ ΔΟΎΛΟΙ!!!!
Κι αν έτσι νομίζετε πως θα γλιτώσετε από μένα, φυλακίστε με.
Γελασμένοι είστε!
Ό,τι και να κάνετε, τη δική μου ελευθερία δεν την περιορίζετε!
Εγώ είμαι ελεύθερος ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ! και δεν μπορούν να με περιορίσουν ούτε άνθρωποι, ούτε οι μικροαστικές τους συνήθειες, ούτε τα ρούχα τους, ούτε οι νόμοι τους. Κανένας νόμος!
Θα είμαι εδώ και θα σας γίνομαι βάρος ασήκωτο, κόμπος στο λαιμό σας και θα σας πνίγω λίγο λίγο μέχρι να μείνουν μόνο οι ελεύθεροι, οι άνθρωποι, όσοι κι αν είναι, αλλά μόνο οι άνθρωποι.
Δεν τη γλιτώνετε από μένα ρε, ό,τι και να κάνετε, δεν την γλιτώνετε!







Δεν υπάρχουν σχόλια: